»Spletna prodaja doživlja razcvet. Zanimanje je ogromno. Pred dvema letoma smo imeli na dražbah po 100 ljudi, zdaj pa jih je petkrat ali desetkrat več, odvisno od predmeta na dražbi.«
»Lani je prodal svojo zbirko izdelkov znamenite znamke Yves Saint Laurent nikomur drugemu kot modni hiši sami – 4000 kosov za ceno, ki je ne izda.«
»Najpomembnejša Mondrianova dela so redko na dražbah, saj so številna v najprestižnejših muzejskih zbirkah po vsem svetu.«
»Hitra primerjava za isti izdelek je velika prednost.«
»Še vedno sta na vrhu Kako izgoreti in Modrost starih psov. Je pa bilo prodanih precej več otroških in mladinskih knjig, predvsem iz serije Harry Potter. Otroke morajo starši, ki delajo od doma, očitno nekako zaposliti.«
»Ugotavljamo, da je največkrat glavni namen, da kupec plača, izdelkov pa ne dobi.«
»Trenutno prebiramo registrirane vnose in bomo uspešne prijavitelje kmalu obvestili.«
»Potrošniki so naročene izdelke plačali, pa pošiljka ni nikoli prispela.«
»To je dobra novica, kar pomeni, da je produkt pritegnil tiste, ki doslej še niso bili vključeni na kapitalske trge.«
»Slovenski trg je izjemno zanimiv. Tu ni prave konkurence. Z letalom je zdaj mogoče potovati le v deset krajev, vozovnice pa so zelo drage.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju